Våra pass:

Pump & Step
Ett blandat helkroppspass där vi tränar i takt till musik. Pump-delen tonar våra muskler med hjälp av låga vikter och många receptioner, medan vi i Step tränar kondition genom enkla stegkombinationer på step-bräda.

MLR
Pass för nybörjare så väl som rutinerade, alla kan delta efter egen förmåga med fokus på:
Mage, Lår, Rumpa

Cirkelpass
Stationpass 
Styrka och kondition i en svettig, härlig kombo.
Varierande övningar med eller utan redskap - du har all möjlighet att utmana dig själv oavsett träningsvana.

FredagsFys
Stationsbaserat intervallpass.
Kondition- och styrkeövningar varvas i intervaller för en allsidig träning för hela kroppen.
Arbete med egen kroppsvikt eller lätta vikter gör att träningen passar såväl gammal som ung.

MLR
Mage, Lår & Rumpa får sig en omgång i detta styrkebaserade pass.  
Vi använder kroppen som redskap tillsammans med vikter samt gummiband och alltid en härlig gemenskap där vi peppar varandra.  
 
YogiFlex
Ett yoga-inspirerat pass där du arbetar helt utefter din dagliga form och utan prestationskrav. Andas och lyssna på din kropp. Rörlighet och stabilitet i ett lugnt tempo.

Tabata
Intervalltråning i Tabata-intervaller (20 sek arbete, 10 sek vila) Övningarna varierar från pass till pass och vi arbetar både med egna kroppen och redskap. Vid genomgång av övningarna visas alternativ för modifieringar. Här ges du möjlighet att utmana dig själva, oavsett vilken träningsnivå du tillhör.

Skivstångs Mix
Helkroppspass med skivstång (pumpvariant) där uthållighet är i fokus och du bestämmer vikt själv. Träningen utförs i cirkelvariant så att instruktör lättare kan korrigera och vara behjälplig.
 
Kettlebell
Vi arbetar med kettlebells för helkropp. Tungt pass med mycket flås och greppstyrka samtidigt. Du väljer själv vikter som du känner dig bekväm med.

Spinning
Spinning är en gruppträning där man cyklar med steglöst motstånd. 
I takt till musiken tar vi oss igenom backar, raksträckor, motvind och spurtar fram till mållinjen. Under passet varierar vi mellan olika stående och sittande positioner på cykeln. 
Träningen passar de allra flesta, eftersom du själv bestämmer ansträngningsnivå, baserad på din dagsform. 

Jumping Fitness
En träning som man gör på specialutvecklade studsmattor. Du använder din benstyrka för att trycka neråt, i stället för att hoppa uppåt. Det funkar alltså inte på samma sätt som på vanliga studsmattor som man har i trädgården.